قوانین مرجوعی

---


🔄 سیاست بازگشت و تعویض کالا در وی‌هوم (We Home)


ما در وی‌هوم، رضایت شما را اولویت اصلی خود می‌دانیم.

تمام تلاش ما این است که محصولات با بالاترین کیفیت و سلامت کامل به دست شما برسند. با این حال، ممکن است در مواردی نیاز به بازگشت یا تعویض کالا وجود داشته باشد. لطفاً پیش از اقدام، شرایط زیر را با دقت مطالعه کنید:



---


۱. شرایط بازگشت کالا


1. مشتری می‌تواند تا ۷ روز پس از دریافت سفارش، در صورت وجود هرگونه ایراد یا مغایرت در کالا، درخواست بازگشت یا تعویض را ثبت کند.



2. کالا باید در بسته‌بندی اصلی، بدون آسیب، بدون استفاده و با تمام لوازم جانبی (در صورت وجود) بازگردانده شود.



3. در صورت استفاده از کالا، آسیب دیدن یا حذف بسته‌بندی اصلی، امکان بازگشت وجود نخواهد داشت.



4. در مورد کالاهای مصرفی یا بهداشتی آشپزخانه (مانند اسفنج، دستمال، لوازم پاک‌کننده و...) امکان بازگشت به دلایل بهداشتی وجود ندارد، مگر در صورت ایراد فنی.





---


۲. موارد قابل تعویض یا مرجوعی


1. کالای آسیب‌دیده در حین ارسال:

اگر هنگام تحویل متوجه هرگونه شکستگی، له‌شدگی یا آسیب فیزیکی شدید، حتماً کالا را تحویل نگیرید و موضوع را به واحد پشتیبانی وی‌هوم اطلاع دهید.



2. ارسال اشتباه کالا:

در صورت ارسال کالایی غیر از سفارش شما، هزینه ارسال و تعویض کاملاً بر عهده وی‌هوم خواهد بود.



3. ایراد فنی یا نقص تولیدی:

اگر کالا دارای ایراد فنی باشد (مثلاً وسایل برقی کار نکند)، تا ۷ روز پس از تحویل، می‌توانید جهت تعویض یا مرجوعی اقدام کنید.





---


۳. مراحل ثبت درخواست بازگشت


1. از طریق پشتیبانی واتساپ یا تلفن وی‌هوم با ما تماس بگیرید و شماره سفارش خود را اعلام کنید.



2. پس از بررسی و تأیید درخواست توسط تیم پشتیبانی، روش ارسال کالا و آدرس بازگشت به شما اطلاع داده می‌شود.



3. پس از دریافت کالا در انبار وی‌هوم و بررسی نهایی، مبلغ پرداختی شما ظرف ۲ تا ۵ روز کاری به حساب بانکی اعلام‌شده واریز می‌شود یا کالا تعویض خواهد شد.





---


۴. هزینه ارسال در بازگشت کالا


در صورتی که ایراد یا اشتباه از سمت وی‌هوم باشد، هزینه ارسال و بازگشت کالا به‌طور کامل توسط ما پرداخت می‌شود.


در سایر موارد (مثلاً تغییر نظر مشتری)، هزینه ارسال و بازگشت کالا بر عهده خریدار خواهد بود.




---


۵. نکات نهایی


بازگشت کالا تنها از طریق شرکت‌های پستی معتبر (مثل تیپاکس یا پست پیشتاز) انجام می‌شود.


حتماً کد رهگیری مرسوله را تا زمان تأیید نهایی نزد خود نگه دارید.


وی‌هوم حق دارد در صورت عدم رعایت شرایط بالا، از پذیرش کالای مرجوعی خودداری کند.



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما